Отказ или замяна на продукт
Отказ за получаване на поръчка и доставена стока
Потребителят има право, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, да се откаже от получената стока в срок от 7 /седем/ работни дни от датата на получаване на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка. В този случай /WWW.BUTSKO.BG/ ще възстанови на потребителя заплатените от него суми не по-късно от 20 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите.Потребителят е длъжен да съхранява получените от /WWW.BUTSKO.BG/ стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия. При връщане на закупена стока по желание на клиента, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента и не се възстановяват.
Рекламацията
Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията се счита за недействителна.
В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиентът го връща за сметка на /WWW.BUTSKO.BG/ и му се изпраща същия, а при липса на такъв - равностоен на закупения продукт. Замяната се съгласува с клиента, а при несъгласие за замяна на клиента се възстановява заплатената сума не по-късно от 20 дни, считано от датата на рекламацията. В този случай транспортните разходи са за сметка на /WWW.BUTSKO.BG/.
Ако при самото получаване на стока, тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай незабавно се свържете с нас или откажете да приемете стоката. Когато куриерът вече си е тръгнал, рекламацията и застраховката няма да бъдат уважени.
Срокът за извършване на ремонт в следствие на повреда/фабричен дефект варира в зависимост от сложността му и доставката на гаранционни части, като максималният срок е 30 /тридесет/ дни. За да предявите Вашата рекламация трябва да представите кopeктнo пoпълнeнa гаранциoнна кaртa, дaнъчнa фaктура с или без фиcкaлeн касов бoн, и/или плaтeжнo нapeждaнe зa бaнкoв превoд.
При възникнали въпроси моля да се свържете с нас от формата за Контакти